Currently set to Index
Currently set to Follow
Соцмережі

Основи математики та логіки з інтерактивною пісочницею

інтерактивна пісочниця

Зазвичай, інтерактивну пісочницю сприймають як інструмент для психологів, з яким вони будуть проводити піскову терапію. Це і справді дуже розповсюджена методика, яку розпочали використовувати дуже давно, задолго до виникнення сучасних технологій. Але поєднавши пісочницю, проекційну складову та комп’ютер, який обробляє інформацію про висоту піска, ми створили універсальний продукт, який підходить як для корекції психологам, так і для навчання в закладах шкільної та дошкільної освіти. 

В школах та дитячих садах за допомогою інтерактивної пісочниці можна проводити як прості, розважальні ігри, так і розвиваючі, з якими можна непомітно, граючи, розвивати дитину. Далі розберемо вправи на вивчення основ математики та логіки для дошкільнят та дітей молодшого шкільного віку, які можна проводити в звичайному режимі “Ландшафт” (наявний в інтерактивній пісочниці моделей  Briolight S та E). 

Вправи на вивчення основ математики та логіки

Зауважимо, крім зазначених модифікацій програмне забезпечення інтерактивної пісочниці Бріолайт містить до 30 інтерактивних вправ, які можуть використовуватись без адаптації чи модифікації. 

Вивчення довжини та ширини. Викладач створює (або пропонує створити дитині) дві річки, і запитує, яка річка довша або ширша. Річки можуть починатися в одній точці або в різних, що буде ускладнювати завдання. Крім річки можна будувати тропи або галявини. 

Вивчення висоти.  Викладач створює (або пропонує створити дитині) гору та озеро та пояснює дитині, що гори бувають дуже високі, наводить приклади найвищих гір. Потім розповідає, що глибини бувають дуже низькими, а деякі більше за гори. В кінці пропонує дитині створити дві гори і разом з’ясувати, яка виявилась вищею (в цьому допоможе проекційна підсвітка ландшафту).

Вивчення цифр. За допомогою підсвітки на пісочниці легко створювати ландшафтом образи, літери та цифри. Викладач може проводити математичний диктант де замість аркушу паперу використовується пісочниця. Наприклад, зробити річку у формі цифти 2.  Крім цього можно абстрагуватися від ландшафту і орієнтуватися лише на колір підсвітки. Наприклад, запропонувати зліпити “пиріжки” (гори), і покликати гостей (диких та домашніх тварин), далі рахуємо скільки прийшло звіряток в гості і скільки у нас пиріжків. Думаємо – чи вистачить на всіх чи потрібно приготувати ще?

Вивчення рахунку. Перед заняттям вчитель може побудувати свій ландшафт, який буде включати кілька річок, кілька озер, гори та рівнини. Потім запитати учнів, скільки тут річок або гір, а також попросить порахувати кількість гір, річок та озер разом. Модифікувавши це завдання можна робити командні ігри, де одна команда буде будувати ландшафт, потім ставити математичні запитання, а в кінці мінятися. 

Порівняння.  Будуємо вежі (озера, річки) і порівнюємо їх. На основі описаних ігор можна робити змагання з порівняння довжини, ширини, висоти та іншого. Воно може бути один на один з викладачем, в парах або в командах.

 

Насправді, ігор можна придумати безліч, політ фантазії нічим не обмежений. Тому ми рекомендуємо створювати власні, та ділитися ними в соціальних мережах, щоб розвивати спільноту професіоналів, що користуються інтерактивним обладнанням.

ПОВЕРНУТИСЯ

Отримати матеріали

Дякуємо заВашу заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом.

ДОБРЕ

Отримати матеріали

Дякуємо заВашу заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом.

ДОБРЕ

Відповімо на будь-які
питання

  • (067)
  • (050)
  • (063)
258-15-15
або

Дякуємо заВашу заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом.

ДОБРЕ

Дякуємо заВашу заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом.

ДОБРЕ